1 vecka kvar nu!

Ja, nu är det en vecka kvar till jag fyller 14år, 14år baby! Hahaha ;)

Denna dag har varit slapp, dans och snack om andra världskriget med mamma, jag är väldigt inne i att läsa böcker om andra världskriget denna
Men nu på eftermiddagen fick jag plötsligt ett sms om att gylte hade sett vårt schema till skolan som börjar den 17:de! Så jag sprang till datorn och gick in på vår skolas hemsida, klickade på scheman 8A och så fick jag se det dumma schemat, haha!

Ja, ni kanske ser att på tisdagen har vi No två gånger (!) och på fredagen har vi So två gånger(!) jätte konstigt och jobbigt.. men då slipper jag i alla fall so och no så många dagar i veckan :))
Men man får väl leva med det ;) ska bara ha schemat ett år i alla fall..
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Precis, tänk possitivt!;D

2010-08-12 @ 17:47:09
Postat av: Sara

8:an.. Helt galet. det slog mig precis! Hihi, lilla O börjar ju bli stooor!! <3

2010-08-14 @ 08:56:35
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: alice

Ja, det är lite konstigt med samma lektion två gånger på en dag! men det finns säkert en anledning!



/alice <3

2010-08-15 @ 13:45:52
URL: http://theheartofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0