13- 14 Augusti

13- 14 Augusti blev det sova över med Emma för sista gången detta sommarlov. Jättemysigt med dans, snack, snack, film och barnvakt åt lilla Simba och lite mer snack :))
Nu på tisdag börjar jag åttan(:S) och hon börjar ettan på Katedralsskolan aca Katte, lite läskigt asså. Fast jag är inte så orolig ;)

Lilla Emma i deras husvagn, där vi satt och snackade ett tag, hihi ;)

Men under de två dagarna jag var hos henne så regnade det och åskade hela tiden, men det var aldrig kallt. Fast även om det är tråkigt att sommarvädret är borta tycker jag det är mysigt med regn och åska.(L)

Det blev två mysiga dagar, med en filmkväll med Sara och hennes kompis Elin och massa annat mys:D mysigt mysigt haha :))

Kommentarer
Postat av: Emma

Ett bra sätt att avsluta sommarlovet på!;D<3

2010-08-15 @ 21:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0