2010 08 23

Sitter här nu och lyssnar på musik på hög volym och kollar lite halvt på mina läxor. Med regnet som smattrar på fönstret så bestämde jag mig för att skriva ett litet inlägg om min dag :D
Sovmorgon tack och lov och slutade med klassråd, var ute från klassrummet klockan tre!

Imorron blir det lunedagen, längtar inte. Vi ska cykla ner och även om mamma har förklarat för mig typ hundra gånger så är jag fortfarande lite nervös för hur jag kommer veta när jag ska svänga eller inte, haha. Men sen kommer showerna säkert vara skit bra :)) <3

Ne, nu måste jag tillbaka till läxorna men det kommer fler inlägg ikväll antagligen.

Var försvann sommaren? <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi ska också dit :o

Fast på onsdag.. och vi får åka buss medan almar sjuor och åttor får cykla höhö ;)

2010-08-23 @ 18:10:56
URL: http://Fridaaas.devote.se
Postat av: Sara

Vad är lunedagen?



fin bild!

2010-08-23 @ 19:00:18
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0