Count down all ready?

Idag är det den 24 Augusti det betyder att det bara är 4mån till Julafton! :D Jag kanske inte längtar, stressen och allt sånt skit men julklappar, godis och vänner och familj är udnerbart :)) 
Are you starting to count down? ;)

Idag blev det i alla fall Lunedagen, för ni som inte vet vad det är är det några dagar när skolan har börjat då ens klass kan åka in till Lunds universitet och kolla på massa olika shower, som fysik, kemi, biologi, geologi m.m
Vi var på fysik, geologi och biologi. Det var jätte roligt med fysik och biologi var rätt bra båda var lite showiga och roliga men geologin var lika tråkigt som det låter. Det var en tjej som bara står och rabblar massa fakta och konstig varför skulle man vilja gå den utbildningen, dem gör detta nämligen för att man ska bli intresserad av något av ämnena och välja att gå där på universitetet.

Sen hade vi en sista lektion i skolan och sen på eftermiddagen åkte jag och Gylte och träffade Hanna och Sigrids små kaninungar! Sex stycken fyra veckors gamla kaninungar som alla var i en jätte stor bur så man kunde bara hoppa in och sätta sig :D
Nu ska vi se om jag kommer ihåg alla: Piggelin(slickaren), lilla R(lugna), lilla L(lik pappan), lakris(den mörka), Fillur(båda öronen ner fälda) och vit nos(svart nos xD)

Oj, det blev ett LÅNGT inlägg, sorry men alla ni som lästa hela får pluspoäng!

You've gotta love this picture! :D Från förra hösten :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag läste ^^

2010-08-24 @ 20:18:07
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: gyylte

ta bort bilden nu ja kmr banka dig annars :D

jag ser ut som e drogad skabb apa :(

kiiiiiiill meeeeeee !

2010-08-24 @ 22:03:13
Postat av: alice

Jag läste hela!

plusspoäng till mig!:) haha



/Alice

2010-08-25 @ 16:49:58
URL: http://theheartofalice.blogg.se/
Postat av: Ida [Foto]

HAHAHA, så annorlunda alla ser ut nuför tiden :P

2010-08-25 @ 21:43:13
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0