Firade Pappa

Efter träffen med Hanna och Sigrid så skulle vi fira pappa som fyller 44år! :D
Han fick fiina presenten som en nackmasserare, mad men säsong3, filmen "Alexander", en gps sak konstigt-som-jag-inte-vet-riktigt-vad-det-är-som-han-iaf-blev-glad-för ;) och sen lite till ;)

Men vi stack till Malmö och åt på resturang, gott gott kött, och sen blev det Laserdome! :DD Kom 8 av 33 en gång och 11 av 30 en gång då kom jag även först i mitt lag ^^ Olivia äger x)
Det blev i alla fall en mysigkväll med familjen med mycket skratt och mys :))

Pappa med ett lite creepy leende, haha, älskar dig i alla fall :D<33

Jag och sööta pappa i stadsparken i Juni ;)

Kör på outfite också ;)
Hatt: Ullared, herr
Tunika: Kappahl
Byxor, baggiga: H&M

Kommentarer
Postat av: alice

HejHej! Fin hatt, du passar i det!<3

2010-08-08 @ 18:11:41
URL: http://theheartofalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0