Första mötet med Simba

Idag blev det första mötet med Simba, fick ett sms av Sara runt tolv som sa att de skulle till Lund och de skulle ta med Simba. Det stod också att jag fick komma om jag ville och så klart ville jag det :))
En 30min senare hoppade jag in i deras bil och jag blev direkt kär av den lilla krabbaten :D Älskade honom från första början och jag fick bära den lille runt i stan, åhhh älskar honom! <3
Han är en cavalier king charles spaniel, färgerna black and tan(vet inte riktigt hur det stavas men riktigt sööt är han, hihi)
Sara fick honom i 19års present, fatta vilken present! 

En rundtur på stan och mat på graffiti, underbar för/efter- middag

Simba och hans matte <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ååh, du är kär i min hund (A). hihi!! <33

Du får gärna skicka bilderna sen :)

2010-08-09 @ 20:11:18
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Frida

så underbart söt!!!!



ny blogg btw :)

2010-08-09 @ 23:13:09
URL: http://www.fridaaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0