It just a normal tueday

Det är en tisdag, den vanligaste tisdagen sen sommarlovet började. Nu har vi börjat följa vårt schema och nu är vi på gång igen. Lite jobbigt och kvävande men ändå skönt att komma in i gamla vannor igen :)

Pluggandet är på högsta volym, satt nästan 2 ½ timme idag igen och nu har jag en fruktansvärd huvudvärk men jag tar det lugnt nu och andas men jag har sovmorgon till kl 10.15 imorron för att jag inte har någon syslöjd :D <3

Ni får även en underbar låt sen heter:
The Call
och är med i The Chronicles of Narnia: Prince Caspian.

Låten är med i det sista minuterna då Susan och Caspian kysser varandra och sen går olika vägar :'(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0