Malmöfestivalen 2010

Kom precis hem efter en skön eftermiddag/kväll på malmöfestivalen med Sanne :))
Har typ sätt alla kända sångare känns det som, haha. Men som Rahbi och Eddie, Ola Svensson, Eik Grönvall, Eric Saade, Erik Hassle, E.M.D och massa andra mindre kända sångare som Love Generation, Brooken Door m.m ;)

Några av alla blider jag tog

Jag och Sanne i folkmassorna :))

Erik Hassle, känd för sitt hår, haha :P

Erik Grönvall, ont i öronen fick man när han kom ut xD

Eric Saade, snyggingen ^^

Sist men inte minst, E.M.D som fick mest skrik, haha ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, du stod ju helt bra!! My o jag stod mitt i smeten XD

2010-08-21 @ 21:13:47
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Rebecca

"Erik Grönvall, ont i öronen fick man när han kom ut xD"



När han KOM UT xDDDDD

2010-08-24 @ 11:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0