Ny Design

Japp, nu blev det blått igen. Det börjar ju gå mot hösten nu så det fick bli den färgen som jag hade i vintras, när jag började blogga här ;)
det sköna är att nu har jag lärt mig hur man gör detta själv också, sa jag slipper gå till Sara och be henne om att hjälpa mig, även om hon var jätteduktig är det skönt att kunna göra det själv :))

Det blev en ny header också som en sista sommarbild men snart blir det antagligen en vinter bild :) Bilden är från när min dansledare fyllde 17 och jag var på hennes fest ;)

Ni får kommentera om hur ni tycker om det eller om det är något som är irriterade som om det är en jobbig färg att t.ex. läsa på eller så, så ska jag ändra så snabbt jag kan ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hihi, grattis grattis till lillplutten!



designen var jättefin!! (även om jag tyckte det var roligt att hjälpa ^^)

2010-08-29 @ 17:52:39
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0