Outfite for today and pics with my brother

Idag väckte mamma mig genom att komma in med telefonen hålla den en decimeter från mitt ansitke och säga "Emma, här" ! Jag var inte så glad på min mamma sen men jag vaknade i alla fall från ett samtal från min Emma :))
Så vi bestämde att vi skulle sova över i helgen ;)

Men jag fick dra mig upp ur sängen efter det och vakna efter ett tag, en varm dusch och nytvättade kläder och jag var vaken ;)

Det blev en H&M dag :))
Byxor
&      = H&M
Linne
och tröja mammas ;)

Sen blev det bilder med brorsan eftersom han inte ville lämna mig ifred när jag skulle ta outfite bilder, haha x)

Just det halsbandet fick jag från Gylte, en del av outfiten :))

Som sagt han vill inte lämna mig ifred x)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, jag ska ringa fler gånger och väcka dig!(A)<3

2010-08-09 @ 18:30:09
Postat av: Sara

Aww, söta ni är tillsammans :)

2010-08-09 @ 20:09:52
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0