Don't cross the line.

Idag har jag bara haft en vanlig lektion! :D För klockan kvart i nio var jag i stan med klassen för att gå till tingsrätten och se ett brott. Det var grov stöld men det var så mycket problem, missbruk, graviditet, hot och massor inblandat. Väldigt intressant faktiskt!
Ni som kommer träffa mig de närmaste dagarna kommer få höra allt om det :D
(Sen kan jag säga så att jag och några kompisar "skolkade" lektionen efter för att äta pizza i en trappuppgång xD)

Åh, det är blött, kallt och myycket snö ute! Vi fick pressa upp dörren idag bara för att komma ut och väl där väntade 50 centimeter av snö att gå runt i...
Saknar solen och värmen <3
Varför kan inte bara träden se ut så här hela tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0