Pictures, perfect memories, shattered on the flour...

Idag är det 1 December! Första dagen av sista månaden i 2010! Men nu är det inte ens 2 hela veckor för mig i skolan kvar eftersom jag ska vara ledig 2dagar sista veckan! För då blir det julvandring i kyrkan, med sång och dans :))<3

Idag så åkte jag in till stan för att träffa min underbara vän Sara och det blir att dela på två muffins, 1 chokladpacket och kolla på den underbaraste filmen som finns just nu...Dear John of course! :D
Fast jag bölade inte lika mycket denna gången, vilket var positivi ;)
Jag har i alla fall haft en väldigt bra dag och speciellt eftermiddag! Fast skolan blir bara segare och segare ju närmre man kommer jullovet. Det är också lite jobbigt^^

Imorron ser jag fram emot att åka till tingsrätten med klassen och kolla på fallet: grov stöld ;)

Jag och Sara på Nyhem 2009 <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh vad "roligt"!!!!!!!!!! (rätten;)

2010-12-01 @ 20:58:14
URL: http://Fridasvaarld.devote.se
Postat av: Sara

haha, kommer ihåg den bilden såå bra! <3

tack för en supermysig eftermiddag! är redan sugen på att se filmen igen, (A).

2010-12-02 @ 10:39:02
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0