The Ugly Truth


Såg nyss The ugly truth med Katherine Heigl och Gerard Butler.

Sammanfattning: "Abby är en framgångsrik tv-producent med höga kvar när det gäller män. Mike är stjärnan i hennes tv-program och tror sig veta att män bara är ute efter en enda sak. Men Abby är fast besluten att bevisa honom fel och hitta killen som älskar henne för den hon är och inte hur hon ser ut. Men under ett vilkor låter Mike ge henne råd under en ny romans.
Men de oväntade resultaten slår alla med häpnad."

Väldigt bra film men det står att den ska vara barntillåten och det tycker jag verkligen inte att den är. Det svär väldigt mycket och pratar om sex HELA tiden. Så om man kollar på filmen med sin 10åriga brorsa så rekommenderar jag den tills när du kan sitta själv och kolla på den.

Men jag tycker ändå den var väldigt bra och Katherine är en väldigt duktig skådespelerska så jag skulle se filmen bara för att jag gillar henne.



Kommentarer
Postat av: Emma

Den verkar bättre nu, än innan då du snackade om den;)

2010-02-28 @ 21:47:59
Postat av: Frida

Den är bra! =)

2010-02-28 @ 21:55:25
URL: http://www.frookenfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0