Tisdag, Onsdag, Torsdag


Japp, här är jag.
Första inlägget nu, lite spännande faktiskt ;)

Jo, under tisdag, onsdag och torsdag har jag varit hos en av mina favorit tjejer Emma. Ni som inte vet så bor Emma på landet och vi har varit lite halvt insnöade dessa dagar.

Men vi har iaf kollat på LOTR (Lord of the rings) alla tre filmer. Under första hela filmen så plattade Sara (Emmas storasyrra) mitt hår. Japp under HELA filmen! Hon hade det nämligen som nyårslöfte, så nu är det avklarat. Det blev platt platt platt. Det var annorlunda att kolla i spegeln sen och desutom har jag precis klippt mig, så även nu när det var plattat var de kort men det var snyggt.

På onsdagen bestämde vi att vi skulle göra en fotning eller var det heter.
Jag och Emma hamnde tillslut ute i snön, jag med klänning och en tunn kofta och emma med kjol och en kortärmad vit tröja. Vi var helt vita förutom vår hud som var mer blå.. Det var kallllt! Men det var kul och eftersom jag redan var förkyld gjorde det inte så mycket x)
För en gång skull så var det jag som hade platt hår och emma som hade lockigt. Jag är egentligen naturligt lockig och Emma har naturligt rakt hår.
I onsdags kollade vi också på de sista LOTR filmerna. 2 och 3, de måste vara några av de bästa filmerna som någonsin spelats in och något som var helt otrloigt var att Emma grät :O Första gången jag har sett henne gråta till en film (hon grät inte ens till Titanic!)

Och idag har vi bara tagit det lugnt ätit choklad fondy, eller hur man stavar det) och snackat om allt möjligt.

Det var väl allt jag hade att säga.
Ja, såhär slutar jag mitt första inlägg i lilla blogg.
Här kommer lite bilder. Fler bilder från fotograferingen kommer senare.



Jag innan fotningen
Jag och Emma innan fotograferingen.


// OliviaK



Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ni blev verkligen sjukt snygga!! :D

2010-02-25 @ 21:29:11
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, tack XD "..och något som var helt otrloigt var att Emma grät :O " Filmen var ju braaa!!!<333



Älskar bilden på oss två förresten!!<33 Haft jätte mysigt tillsammans med dig dessa dagar, rummet känns lite tomt nu!;)<333

2010-02-25 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0