Yesterday - SaturdaY



Sorry för dålig uppdatering igår men hede verkligen ingen tid.

Dagen började med att klockan1 skulle jag träffa Emilia (Milla) på Nova och shoppa lite. Nu när våren närmar sig måste man ju ha nya lite mer våriga tröjor och skor(men har inte köpt skor än).
För en gång skull så handlade jag mer än Milla. Hon är nämligen typ bäst på att hitta kläder och köpa de medan jag aldrig riktigt tyckt om att shoppa. Hon är typ älskar också att lägga undan kläder men hon kommer nästan aldrig och hämtar de dagen efter.
Sen runt 2 så delade vi på en pizza på La Napolitiana. Det var gott gott.
Träffade också Jacob så vi satt och snackade lite tills det knastrade i högtalarna och man hörde "Ärade kunder, vi har nu kommit fram till stängningstid. Var god vänliga och avsluta era inköp". Så vi packade ihop våra grejor och stack.


Vad jag handlade.





Den Vit-Gul randiga tröjan är från H&M och kostade 99kr

Den randiga hood tröjan är från Gina Tricot och kostade 249kr
(mamma ville att jag skulle köpa en ny hood tröja för jag sliter ut mina gamla.)

Och pudrer och den vita tagaren (x)) kommer från H&M och kostade 49.50 och 19.50

// Olivia




Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, va roligt! Redan innan jag såg att du skrivit om att hoodtröjan var från Gina, så såg jag det direkt och bara gina gina gina! :P Sjukt snygg i alla fall!

och den gulrandiga tröjan: awesome!! Precis en sådan man vill ha nu under våren. Våren våren, jag älskar våren :D

2010-02-28 @ 15:02:01
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt snygga kläder!!! Du passade i dem;)

2010-02-28 @ 15:55:19
Postat av: Gylte

Olivia bloggarN ;)

fina kläder :-)

jag har likadan puder, fast 15 (a)<3

wuhu, ses imorgon.. skola!=/<3

2010-02-28 @ 17:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0