Hos Sanne

För någon vecka sen så sprang jag in på några gamla vänner. Sanne och Cilla som jag inte har träffat på 3 ½ år.
Så nu fick jag se deras nya hus, mitt ute på landet. Men oj vad fint det var :P

Dessutom så var det jättekul att träffa Sanne ;) haha, och deras sööta hundar, Happy och Sally (pudlar).

Sov över där, så idag har vi gått i stan i Eslöv(inte så stort, hihi), ätit glass och så badade vi i en sjö kallad ringsjön, där vi var lite rädda för botten och det ej genomskinliga vattnet ;)

Min glass, lyx choklas och peccannötskola ;)

Sanne! :D

Jag och Sanne :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så sjukt söt olivia!<3

2010-07-20 @ 00:15:20
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0