Igår blir idag och idag blir imorron

Jo, så blir uppdateringen i alla fall igår blir idag och idag blir imorron ;)

Det jag kan säga om idag är i alla fall vi tog en sväng till Ullared, Gekås och att det blev lite shopping. Det blev sen en sväng till Halmstad där vi åt och det var det ända vi tänkte göra först men sen blev det att vi gick förbi en biosalong och jag bara slängde ur mig "Vi kan väl kolla på den Knight and day som vi velat se". Så vi köpte biljetter, åt på en resturang och sen såg vi på bio :D

Igår blev det i alla fall en mysig kväll med Emilia och hennes familj ;) Vi kollade på film, åt gott och tillslut så tog vi fram en kortlek och spelade bluff och sjuan tills klockan halv ett. Så tillslutet blev så trötta så vi bara snacka massa skit x)

Jag och Milla :DD



Måste bara lägga upp mitt favoritköp från Ullared ;)

En hatt! :)) Älskar den helt underbar! <33

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh, älska hatten! Du passa typ jätte bra i den!!;)

2010-07-24 @ 23:58:40
Postat av: Sara

Åhh, Olivia har också fallit för hattrenden, nu kan vi vara coola tillsammans ;)

2010-07-25 @ 10:53:15
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0