Nyhem 2010

Nyhem 2010 var fylld av människor, kortspel, husvagnar, skratt och speciellt underbara möten! <3
Nu kommer en bildbomb alla bilder är Saras och hennes pappas ;)

Framme vid Nyhem :)) Nyhemsskylten.

Väl framme blev vi alla lite crazy (inte speciellt stolt över bilden på mig)

Första mötet :))

Första måltiden ;)

Jag och Sara (jag är väldigt blek x))

Som sagt mycket kortspel

Det gryma lovsångsteamet :)

Jag bara älskar denna bilden!

Lite folk som var där, Johanna, Viktor och Calle.

Temat på ungdomsmötena var Nya människor :)

Mer bilder kanske kommer :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Dem jag skickade till dig var bara mina bilder :) hihi!



du var inte blek. det var mest jag som var brun :P



hihi, kul att du tyckte om handen/korset/lovsång bilden. lyckades ta den själv. Därför blev den inte toppen, men ändå ^^



<3

2010-07-15 @ 19:07:51
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack gumman, o jag för dig<3

fin header , du är för söt!

jag älskar dig<3333

2010-07-16 @ 00:03:05
URL: http://idaaaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0