Ullared, Gekås

Det blev uppstigning klockan åtta och vi lämnade Lund vid halv nio. Efter massor timmar musik och stirrning ut genom fönstret så kom vi vid kl 11 fram till Ullared.

På väg till gekås så bad jag en tyst bön "Kära Gud låt det inte vara någon kö in till Gekås" inte för att jag trodde det skulle fungera men i alla fall (förra gången stod vi i kö in i 1½ tim).
Men som ett mirakel så var det ingen kö in och man kunde gå i gångarna utan att fastna i 1min :DD

Men precis innan vi skulle gå in så ser vi en skylt "Succe dokumentären Ullared som spelades in i höst, spelar nu in andra säsingen" Och jag bara SHIT! haha. Så vi såg några snubbar gå runt med kameror ;)

Vi kom faktiskt ut därifrån kl halv tre vilket är väldigt tidigt om man går på Ullared, haha ;)

Ni kan se detta inlägg om vad som hände på kvällen :) 

Här är lite bilder om det jag köpte ;)

Träningskläder till skolan och sånt ;)

En sovtröja där det står "I create my own happiness"

En blå tunika :)

2 filmer, Yesman och Den andra systern Boleyn ;)

Och så klart min älskade hatt :))

Och sen lite underkläder som jag inte har tagit kort på ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tunikan var jättesöt, väldigt somrig!! :)

2010-07-25 @ 19:49:09
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0