Vara rastlös och Mattsons

Åh, idag är en jobbig dag. Ingenting att göra förren kl sex ikväll på Emilia och hennes familj kommer. Så innan dess måste jag hitta på något att göra själv. Så nu har jag kollat på en film, rensat ur min garderob, räknat mina mynt och försökt städa på mitt rum ;)

Men nu sitter jag ändå här och har ingenting att göra. Men snart ska pappa och jag börja kolla om vi har vantar, mössor och ytterkläder inför hösten och vintern. Det kanske låter konstigt men vi ska till Ullared(gekås) imorron så vi måste kolla vad vi har innan vi beger oss :))
Eftersom det snart är min födelsedag så kommer jag få välja lite presenter där, haha :D

Men kul ska det bli ikväll i alla fall :))

Det blev en bild också ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha!! rastlös? :P Här hemma tar man det lugnt hela tiden ^^

2010-07-23 @ 21:04:31
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0