Gylte time ;)

Var ute med Gylte nu ikväll och måste bara berätta om en sak som hände XD

Haha, OMG, när jag gick ut utanför dörren så hör jag hur Gylte skriker "BUU!" och det första jag tänker är "Vem skrämmer hon?!". Sen hör jag hur man granne som är typ 55 börjar asgarva, då fattar jag att Gylte skulle skrämt mig och trodde min granne var jag och sen ropade BUU innan hon kunde se vem det var! XD Hon skrämde livet ur min granne och jag fick skrattanfall x)<3
HAHA, Gylte skämdes som in i och jag kunde typ inte sluta skratta! XD

Min berättelse för dagen XD
Tack för skratten Gylte <3

Jag och Gylte för hundra år sen ;)

Kommentarer
Postat av: gylte

asså det va heeemskt.

fick så himla dåligt samvete.

jag menade, jag skrämde typ en 60 årig gammal tant?! HAHAHAHAHAH shit vad jag skämdes.

de pinsammaste jag har gjort på ett bra tag xd

tur att hon skratta och inte bitchblicka eller blev sur! ^^

SNÄLL TANT :D hahahahhahahhahahha

2010-06-03 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0