Dag 2 i k-holm med.. snö

Ja, som det står i rubriken. Snö.
Jag som precis kom från våren! Jag kan säga att jag inte speciellt glad över det.

Har spenderat dagen med att läsa ut en bok -verkligen jätte bra- och sovit. Japp sov till elva när mamma kom in och kollade om jag levde, jag kan säga att det var inte då jag gick upp, haha.

Jag borde egentligen plugga franska men vill göra det lika mycket som att jag gillar att det är snö ute, så det är inget alternativ. Inte idag i alla fall.


Japp, det är snö ute, plus vår fina lilla Audi i bakrunden.

Jag idag.
Trekvarts tröja: H&M
Kortärmad tröja: Ullared (xD)
Jeans: New Yorker
(Jag står i mitt rum i k-holm, har rummet för mig själv tills trosdag då pappa kommer. Då flyttar Benjamin in till mig)


Kommentarer
Postat av: Gylte

vill då inte göra dig avundsjuk men här här nere är det varmt och skönt, höhö :)

solen är framme och jag sitter faktiskt just nu ute i min trädgård med datorn i knät o: första gången iår, haha!

hoppas du har det bra, vi ses! ♥

2010-03-30 @ 16:21:42
Postat av: Emma

Låter som du har det ganska lugnt och skönt uppe i X-holm;)

2010-03-30 @ 23:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0