Det som en gång var, men som jag saknar


Gjorde min franska läxa när jag snubblade över lite gamla bilder på datorn. Bilder från när min familj och Ahlbergs var ute och reste.
Det var först då jag kom på hur mycket jag saknar alla resor och de för den delen.

Ahlbergs är den familjen som vår familj har varit närmst i hela mitt liv. Alla hade typ varsin bästa kompis. Hanna och Jonathan är tvillingar och är bara 11 timmar äldre än mig. Så vi har vuxit up tillsammans. Vi var/är som syskon. Det var mer så innan men allt kan inte vara bra jämnt ellerhur?

Så här kommer lite bilder <3




2008 i Österrike <3 Saknar den resan helt sjukt mycket <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Som My brukar säga: vi har alltid våra minnen kvar.

2010-03-01 @ 20:11:07
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Vackra minnen håller för alltid.:) Det är det som är så bra, för man slipper riskera att glömma bort dem;)<33

2010-03-02 @ 07:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0