Helg med Emma

Hela helgen har jag varit hemma hos Emma och bara slappat, sett på film, snackat och ätit godis/chips. Hennes storebror Christoffer fyllde år så kom lite senare på kvällen efter hans fest.

Kl. halv 9 till halv tio så släckte vi alla lampor, tände massa stearin ljus och bara myste. Jag och Emma var galna från allt godis så v i hoppade runt i hela huset.

Jag hoppas att ni inte har missat att ställa om klockan för jag visste inte ens om att man skulle göra det.
Jag och Emma somnade sent, hihi. Jag var inte trött x)

På lördag förmiddagen så sov vi länge, till frukost åt vi blåbärspannkakor med socker och sylt! :D Det var gott gott!
Sen var vi faktisk så duktiga så att vi gick ut på en liten runda i vinden och tog lite bilder.


 Det blåste!


Kommentarer
Postat av: Emma

Okej för det första... Vad är det för bilder du lägger upp!( fast du är jätte söt på dem;) )

Och för det andra.. Massa massa mysig helg!! Älskar våra små flummis stunder! XD <333

2010-03-28 @ 23:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0