JoJ was in Trelleborg


Idag var dagen då Joj som Sara sa: Is going on tour. Tour to Trelleborg.

Så imorse öppnade mamma dörren kl 8 prick och gick. Hemskt! Solen sken ju och jag blev bländad. Så jag var inte så glad. Men sen kl 9 bar vi oss av, jag och pappa hämtade Maja och Amanda.
Snart var vi i Trelleborg och övade på våra danser. Vi var ett stort gäng tjejer och alla hade jätte roligt men alla var lite stressade.
Danserna gick jätte bra och jag hade jätte roligt. Jag får alltid en sån speciellt känsla när jag dansar. Känner hur adrenaliet pumpar och man bara släppar allt och dansar. ÅH! Älskar att dansa! 
Det är kul att bara umgås med alla tjejerna igen. Det var länge sen, jag tycker vi borde göra sånt här oftare. Åka på våra små turer och bara dansa och ha kul.

  



 


Sen följde Emma med hem och vi satt och snackade om Allt och inget i typ massa timmar.
Älskar dig bästa vän.
Överallt annat.
Även fast vi inte känt varandra så bra så länge så känner du mig bäst och jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, mina händer är med på en bild i alla fall :P

2010-03-07 @ 20:03:46
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Joj is going on tour, me like!:D<33



Älskar dig, min sötis bästa vän!<33 Du betyder så otroligt mycket ska du veta!!:)<33333

2010-03-07 @ 20:12:42
Postat av: Asse

åhh, jag minns att vi satt där uppe på andra våningen och snackade sen<3 det var så mysig<3

2012-02-12 @ 23:18:32
URL: http://trassligarodatradar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0