New Moon och en dag med Emma

Hade en skön dag tillsammans med Emma. Med fika på Graffiti och mat på McDonalds.
Att prata om allt och inget är väldigt skönt, speciellt att snacka om Harry Potter och Twilight. Jag förklarade hela Eclipse(trean) och Breaking Dawn(fyran). Hon har inte läst dem, fast hon har berättar om hela Harry Potter sex och sju för mig så jag har typ rätt att berätta.

Men i alla fall precis innan vi skulle gå in till Grafitti så kollade jag in i Akademibokhandelns skyltfönster och såg. Jo, jag såg filmen New Moon! Så jag sprang in och köpte den! :D Fick den för 169kr och på Åhlens kostade den 199 :O
Jag fick den för ett bra pris!

 Framsidan på filmen!


Jag och Emma 2008 när vi egentligen skulle vara på agape, hihi

Kommentarer
Postat av: Emma

Du och jag sötsak;)<3 Hjälp vad längesedan den bilden var:O

PS.Du och din twilight;)<3

2010-03-20 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0