Slutet på studiedagen

Jo, jag vet jag har inte nämnt att jag har haft studiedag idag men det har jag haft i alla fall och alla i Lunds kommun har också haft det.
Det har varit en skön måndag med massa slapp och Vänner (serien)

Hade mitt utvecklingssamtal och jag det gick som vanligt jätte bra. Pappa sa efteråt som han alltid gör "Åh, det är så tråkigt att gå på dina utvecklingssamtal. Du får ju ingen skäll, så då får inte jag skälla på dig." Haha, han skämtade om ni inte känner min pappa. Han skämtar jämnt, man blir ibland lite galen på honom hah.

Så nu säger jag godnatt och sätter på ett Vänner avsnitt.



Bild: Jag och Sara - 4 april 2009 

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, din pappa är alltid rolig :P



Cutie! love ya <33

2010-03-09 @ 09:25:18
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0