Today is relax day

Har precis ätit och sitter nu och installerar photoshop.
Lite senare ska jag på utvecklingssamtal. Bull! Jag kom på¨att jag kommer ha väldigt mycket mål efter detta. Jag har typ uppnåt 2 av mina 5 mål och jag har kommit på 4 nya mål x) Jag kommer ha många mål.
Hatar utvecklingssamtal! Jag blir jätte nervös.

Har sett färdigt på Vänner säsong 4 förresten, håller på med femte nu. Hihi.
Jag tror att jag skulle kunna slå världsrekord i att kolla på serier. Så duktig är jag. Fast det kanske inte är så bra att vara världsmästare i det.

Såhär ser jag ut idag :))
 



Lite bloggar jag följer:
saara.blogg.se
twilightobsession.blogg.se
decevven.blogg.se
idjut.blogg.se
rehlenfeldt.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötis!!<33

Du är den stora serie fantasten, du har typ sätt alla serier känns det som!;)<3

2010-03-08 @ 18:57:47
Postat av: Sara

Snygga bilder!! :)

hihi, ser du lärt dig av mig hur man länkar ;) hihi! mission accomplished :) tack för länkningen <3

2010-03-08 @ 21:18:37
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0