Top Model och Franska

Kollar just nu på top model! :)) många tycker det är dåligt för man får sämre självkänsla men men. Det är roligt att kolla på och dem är väldigt duktiga. Säsong 8 och jag hejar på Chantal och Saleisha, jag ska nog inte säga vem som vinner om det är någon som inte har sett säsongen ;)

Franska. Ja, franska! Har prov imorron och vet inte om jag kommer klara det. Har pluggat hela eftermiddagen och tryckt in gloseo, possesiva pronomen och oregelbundna verb.. Jätte roligt!

Just det fick tillbaka so provet också, inte kul. Ingen i klassen fick MVG för han tycker att det krävs mer för att få MVG. Fast jag var ändå inte nöjd med mitt resulat. 

Fast ikväll blir det grey's anatomy så Olivia är Happy Happy :))


Me today! :O


Kommentarer
Postat av: Sara

Svar på kommentar,

1. Absolut! Jag kan dra med dig dit en dag så får vi dig till att dricka varm choklad! Den smakar ganska likt min faktiskt, men på ett annat sätt :P

2. Åååh, tack så mycket vännen! Det värmer!! <33

2010-03-10 @ 23:32:05
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0