Vill de ta död på oss?

Seriöst så mycket jag har i skolan och därför kommer jag nog inte blogga speciellt mycket innan påsk. Ja, lärare älskar att plåga elever innan påsklovet för "Det som inte blir gjort innan påsklovet, blir aldrig gjort" min klassföreståndre säger det hela tiden.
Under hela veckan har vi:
2 redovisningar
2 inlämningar
&
1 prov
inklusive vanliga läxor.
Olivia är inte glad och det är inte mina klasskompisar heller.

Men idag har jag i alla fall gått i skolan, pluggat och tagit det lugnt och suttit framölr datorn.
Kollade t.ex på grey's anatomy, top chef, biggest loser och vänner. Hihi.


Bara för att jag saknar sommaren! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Kämpa kämpa! :) Du kommer ta dig igenom det :)

Sommaren är underbar, längtar SÅ mycket (A)

2010-03-16 @ 10:37:42
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0