Well, we are back...



Nu har skolan börjat igen, efter en veckas härligt lov. Men även det goda i livet försvinner.
Men om bara fyra veckor så är påsklovet och då är det typ 12 dagar looov!
Och på måndag har vi studiedag! Så vi slipper alla skiit ämnen.
Japp måndagar är de tråkigaste skoldagen på veckan. Det är första dagen efter helgen plus att alla dåliga ämnen är på måndagar (förutom NO(det är värst)). Som bild, engelska, franska, matte och sen har vi svenska i slutet men det är kul.

Det har börjat snöa igen. GAH! Olivia är arg!
Solen sken ju så fiint i helgen och det blev så vårigt och plusgradigt. Men nu är snön tillbaka, igen, igen och igen. Det har typ snöat Hela dagen!

Men det posetiva är att jag snart får min dator! Jag betällde en igår och nu väntar jag bara.
En dell, 15,6 tum. Med 4GB! Fantasktiskt! :D




Bara för att jag saknar våren!
Bilden tagen av min pappa :))




Kommentarer
Postat av: Frida

Dell är bra!! :) Har en röd ;)

2010-03-01 @ 17:32:53
URL: http://www.frookenfrida.devote.se
Postat av: Emma

Vååårr, jag vill ha våårr!! Tänk bara, kunna gå utan jacka utomhus, känna solens värme i ansiktet, senare kvällar med ljus ute och... allt med våren! Längtar!<333

2010-03-01 @ 18:26:36
Postat av: Sara

Coolt, är påsklovet 12 dagar? det är så många skoldagar jag har till påsklovet! XD

2010-03-01 @ 20:10:39
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Jonathan F

Jag hattar med NO

2010-03-04 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0