Huvudvärk och Vampyrer

Denna dag har beståt i stora delar av fruktansvärd huvudvärk.. Så alla som var tvunga att stå ut med mig säger jag Förlåt till.

Emma och hennes mamma kom hit lite senare bara för att ta en fika och snacka lite (fick även se Emmas nya klänning, ja jag sa det KLÄNNING!).
Men Emma hade ett stort problem! Hon har spexfoto imorron och hon visste inte vad hon skulle klä ut sig till. Men då kom min mamma men typ 100 förslag och efter mycket hmm, vet inte så blev det Vampyr!

Hihi, så då ville jag klä ut mig också ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag önskar jag hade kunnat spela in dig när du fattade att jag köpt en klänningXD<3

Haha, vi passar ju som vampyrerXDXDXD<3

2010-05-19 @ 19:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0