Outfite for today och teckenspråksdans uppvisning

Gick upp kl 9 idag för att åka till kyrkan för att öva till uppvisning kl 11.
Jag tror inte jag har varit så nervös för en uppvisning på väldigt länge, jag kunde känna mitt hjärta slå. Jag gjorde lite fel men det kändes ändå helt okej :)

Alla som var med och dansade hade likadana kläder eller vi alla hade vita blusar, jeans och vita strumpor så vi såg verkligen ut som en dansgrupp ;)
Här är hur jag såg ut.
 
Jeans, nya från igår: New Yorker
Vit blus, mammas: Kappahl
Bältet, nytt från igår: New Yoker
Linne, nytt från igår: New Yorker


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var också sjukt nervös faktiskt... Har inte vågat kollat på videon än ...

2010-05-16 @ 16:38:22
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0