Sunday is not a sunnie day

Idag är det söndag och imorron är det skolan igen men det är bara 2veckor kvar så är glad glad!
Men om jag kollar ut genom fönstret så ser jag ingen sol och ingen blå himmel. Men jag ser massa moln och regn.

Idag är det morsdag, grattis mamma! Så efter kyrkan så gick vi till resturang V.E.S.P.A, en Italiensk resturang som mamma älskar
Sen fick mamma en fiin Willow Tree figur och tre böcker.

Men måste bara säga att ni som går i pingstkyrkan verkligen missade ett underbart möte! Pelle någonting predikade och B12, min mammas kör, sjöng. Verkligen fantastisk plus att killen som talade kom från Jönköpning så jag blev helt Nyhemig! <3

Mamma och Pappa förra året på mammas födelsedag :)

Willow Tree figuren som mamma fick.
Den heter Je t'aime som betyder Jag älskar dig.
bild från arken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0