But I Am The Chosen One!

Japp, nu är det bestämt! Jag ska se Harry Potter del 1 på lördag klockn 16.00! :D Åh, jag typ spricker så mycket jag längtar!
Men jag har inte alltid varit ett stort fan av Harry Potter. Jo, jag tyckte om filmerna(detta var när alla kommit ut till 5:an) men jag förstod inte riktigt tjusningen i det. Förresten jag vägrade läsa böckerna, jag sa: "Men jag ser ju filmerna!" Men tillslut sa min mamma(som läste alla böcker för min lillebror). "Nej, Olivia. Nu tar du och läser i alla fall Harry Potter 6(halvblodprinsen) och när jag väl började var jag FAST!
Nu har jag läst 6 och 7 tre gånger, 1-4 två gånger och 5: an en gång(inte min favorit).
Filmerna kan verkligen inte ens börja mäta sig med böckerna!

Här har ni trailern! Även om jag kanske lagt upp den innan ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vill också se den filmen :(

2010-11-18 @ 18:09:02
Postat av: Emma

Harry Potter böckerna är typ underbara!! :D Finns inga böcker som kan komma upp i den nivån (A)

2010-11-20 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0