I dance to forget the pain

Nu har man sett första delen av Hary Potter 7! Tyckte verkligen om den men kände att den hoppade väldigt mycket men den var bra :DÖvertexten är för en scen i filmen som var helt underbar. Jag blev helt glad över att se den och bara log!
Jag tycker att skådespelarna har verkligen blivit så sjukt duktiga. Emma Watson och Rupert Grint är verklugen otroliga!
Se den! Ni kommer inte ångra er ;)

Efter filmen blev det att åka hem, beställa pizza, kolla en dålig film som vi stängde av och spela ett spel. Men det avbröt vi också tillslut och jag hämnade här. Som jag oftast gör ;)

Min dag har varit bra! En dag lördag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar den scenen, så vacker och söt! Och lite sådär lagon flummig :D<3

2010-11-21 @ 15:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0