Kärleken övervinner allt

Skola idag igen. Men det är faktiskt inte så hemskt ;) Jag fick tillbaka mitt engelska prov fick typ VG+ till MVG- något där. Blev nöjd med resultatet :)
Har även haft 8:ans första utvecklingssamtal och det gick jättebra! Vi pratade mest om hur min självsäkerhet som elev har stigit och att jag stolt över mig själv som kristen. Jag citerar min lärare "Det är inte många tjejer i din ålder som vågar stå upp från den du är så starkt som du gör." Olivia blir tårögd, typiskt mig...
Vi tog även bort många mål för vi tyckte jag hade uppnått dem. Det var också väldigt skönt :)

Nu sitter jag här igen och väntar på att Grey's Anatomyska börja, hehe. Igår var det Desperate Houswifes nu är det Grey's.

Som sagt bild brist men ni får en blid på söötaste ungen! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så himla duktig!

2010-11-10 @ 21:44:43
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0