Kolla tillbaka, tänka för mig själv och le ett brett leende

Igår kväll var en underbar kväll! Dans på Joj med vänner som är där av samma skäl som du. Dansa, träffa vänner, vänner som tror på samma gud som du.
Intelligent, Underbar, Lojal, Kramgo& Lycklig.

Byta om och springa till Agape som börjar när Joj slutar. Satte mig i en bil tillsammans med Amanda, Maja, Benjamin Waldeck och hans brorsa Calle. Skrattade, snackade och hoppade omkring = Lycklig. Fast väldigt nervös...
Ni kanske undrar vart vi skulle. Okej ledtrådar: Det ligger i Malmö, man använder en låtsas pistol som skjuter ljus, du har en väst som blinkar och du ska skjuta på dina motståndare i gröna eller röda laget och undgå att bli träffad. Kan ni gissa?
Laserdome såklart! :D 

Väl där inne var det massa fjortisar som sprang runt och inte fattade vad de skulle göra. Så det var bara att srpinga efter och skjuta dem, heeela tiden.
Meningen jag mest hörde inne på laserdome var:
"JAG ÄR DÖD!" Det var tjejerna som inte ville att man skulle skjuta på de när de var döda men jag gjorde det i alla fall bara för att dem var så jobbiga xD
Kom tillslut 6 av 31 och 13 av 31. Det gick inte lika bra andra gången ;)

Sen var det bara att åka tillbaka till agape och njuta av resten av kvällen <3

5 Mars 2010 <3 agape kväll.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt härlig kväll!!

2010-11-13 @ 19:38:32
URL: http://saara.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt skön kväll!:D

2010-11-13 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0