Oups, jag borde blogga !

Ja, nu har jag inte varit så duktig på att blogga denna helgen, så jag är verkligen inte på humör men jag gör det i alla fall :)

Idag så började skolan igen, nej nej nej. Fast jag har faktiskt varit rätt chill om det. Trodde inte det om mig själv men jag hade inte ångest ;) Jag fick dessutom VG+ på min kemi labbrapport och MVG- på kemi provet! Så jag har varit jätteglad hela dagen!
Nu i kväll så har en tjejgrupp dragigt igång som heter ung grupp. Där ett gäng 3:or på spyken har oss som sitt projektarbete. Vi har två tjejer som "ledare" som heter Kajsa och Sanna. Vi var 10 tjejer denna gången men vi kommer vara fler. Fast det var 5 tjejer från gunnesbo och 5 tjejer från andra skolor. Så vi var många gunnesboare, hehe ;)

Nu är det top model som gäller! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0