Tomorrow is another day

Nu har jag gjort mina läxor och kommit ut ur duschen! Känner mig så fräsch och duktig(a) Gjort både matten och svenska uppgiften och kollat igenom So sidorna.
Annars har min dag varit relativit ointressant, precis som alla andra tisdagar. Tisdagar = pluggdagar = tråkig, kolla ännu mer matte...

Men för att göra detta inlägget lite mer intressant så kan jag ge er ett tips om en blogg jag läser just nu. Ni kanske har hört talas om den för det är en av Sveriges mest lästa bloggar för tillfället. 
Det är en tjej, som fyllde 15 för några dagar sen, som precis har fött sin lilla dotter. Hon blev gravid när hon var fjorton och fick reda på att hon vra med barn när hon var i 20 veckan! För mer information om henne och hennes väg till BB hittar ni HÄR

 Här är en annan sööt unge som gäspar ordentligt! Lilla Abbe! <3

bilden tagen från Hannamaxstad.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0