Who says I can't be free?

  • Dragen i snö av killarna i min klass
  • Dragen igen fast på en annan plats
  • Väldigt blöt...
  • Mulad av massa killar(fast jag mulade dem med)
  • Nerdragen på marken igen(fatta hur många gånger jag har legat I snön idag!)

Detta är en del av min skoldag, HAHA, och såhär kommer antagligen hela vintern se ut. Så det betyder att det inte kommer bli mer mascara för mig...
(Borde förresten göra läxorna, men det hörde ni inte va?)

Bilder från idag:



SNÖ! Det har serisöt inte slutat snöa på hela dagen...


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; när bella väljer edward i stället för jacob :O <3

2010-11-28 @ 14:28:56
URL: http://feliceamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0