Well, I guess you're back...

Nu har snön kommit. Nu har snön kommit på riktigt. Vi hade nämligen snöbollskrig så jag sitter här helt osminkad. För det försvann redan efter första mulningen ;)
Min första mulning var bäst! Jag blev jagad av ett helt gäng med killar från båda klasserna men jag känner att de saktar av men en kille springer som en galning efter mig. Det var Leo från min andra klass, han är stark! Så han typ hoppar på mig och fäller mig! Men sen bara sitter han på mig och gör inget mer så jag tar tag i snön som jag ligger i och pressar mot hans ansikte och gnuggar in det! Fatta vilket skönt känsla! :D
Fast eftersom han satt på mig hade han ett övertag så samtidigt som han börjar skövla snö i mitt ansikte säger han: "Du mular Aldrig mig igen!" Sen stack han och jag satte mig upp och då kommer Jonas i min klass och jag säger bara rätt ut: "Första mulning i år" och han svarar "Men det känns likadant som förra året^^" och sen häller han snö på mig.
Och det var bara min första mulning. Sen hade jag och Gylte kamp på Sepehr och Jonas och sen hade jag kamp med Jonas och Eirik i klassrummet(också med snö...)

Detta var typ min dag ;)

Så här såg det ut på min balkong i morse ;)


Kommentarer
Postat av: Ida [Foto]

GOOO OLLIVIIA!!

Du är så himla bäst på att skriva, vet du det?! :D

<333

2010-11-24 @ 17:42:39
URL: http://fotoinfokus.blogg.se/
Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: va kul! :D ja jag har höga förväntningar just nu, haha ;)

2010-11-24 @ 20:21:45
URL: http://feliiciaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0