A day without you is like a year without rain...

...Det är en av meningarna i Selena Gomex nya låt: A year without rain. Lyssna på den på spotify, den är bra!

Denna helgen har varit lite galen, hehe.
Det blev en helspäckad dag igår med Joj och sen direkt springade till agape för att åka och köra go-kart! Helt ssjukt roligt, jag älskar att slirra i svängarna :D
Tillbaka till agape och äta klockan 10.40 för att vara hemma 11.30 helt spiddad så det blev att kolla på Idol på tv4 play(Linnea ägde allla!) det var en skön dag.

Idag var det upp klockan 11.30 och plugga till musikprovet som kommer på måndag och som jag inte har pluggat alls till...
Sen så gick jag och mamma till Nova för att köpa avskedpresent till Marlene som åker till Australien på tisdag... Hon blir borta i 2månader kommer sakna henne jäätee mycket!
Men det blev i alla fall ett fotoalbum som jag, Emma och Sara delar på och så satte vi en bilder på oss och henne och sen får hon fylla albumet själv med bilder från Australien.
Ja, så det blev en avskedfest med henne med mat, lekar och mys :)
Puss på henne och hoppas du får en bra resa och kom ihåg om du blir jagad av en krokodil... Spring i Sicksak!

Marlenis...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0