Have a open mind ?

Idag är det måndag och första dagen på Tema Veckan. Hamnade i en grupp med bara tjejer vilket inte bara är bra... Men jag sitter här helt vid liv och det är väl det som räknas ;)
Vi koreograferade dansen som vi ska dansa och delade upp arbetet som vi ska redovisa. Så det var skönt att vi kommit så långt som vi har för imorron har vi bara 1timme. Det blir nämligen en lektion om stress med Lisa och en med Jan och sen blir det att dra till Friskis och Svettis på eftermiddagen.

Längtar så jag dör till höstlovet! Fast man måste ju åka till X-holm också.. Men det ska bli kul att träffa mitt nya kusinbarn :) och sen hinner jag plugga lite också.

Ska få träffa denna lilla tjejens lillebror! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0