Hello Hurricane ?

Nu har den svenska hösten börjat. Regn, rusk och blåsigt värre! Tyckte bättre om hösten vi hade innan med sol, klar himmel men riktigt kallt.

Idag kanske vi skulle ha en redovisning men så blev det inte utan vi fick lyssna på redovisningar. Sen blev det att lyssna på Sonya Sones som har skrivit Vad mina vänner inte vet och Vad min flickvän inte vet. Tyckte om henne, hon verkade väldigt snäll och pratade inte med oss som om vi var "barn" som vissa författare kan göra. Sen var hela alltet på engelska så det var en utmaning ;)

Nu sitter jag här och försöker att inte säga Aj varje gång jag rör min arm, mitt ben eller min höft xD

Så här ser min arm ut idag, ont gör det :P
Men det är värt det och kom inte och säg att "Det var du som valde rollen". För jag är medveten om det.

Kommentarer
Postat av: Emma

AJ!!! Sak!XD Efter det här kommer du bara kunna ligga stil i en säng och inte göra någonting XD Tycker typ synd om dig!<3 Men längtar ändå tills fredag då vi alla får se framförandet :D<333

2010-10-28 @ 16:15:19
Postat av: Lucia

Ååå, stackaren :( Vad hände :(

Hoppas att det går över <33

2010-10-29 @ 14:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0