I left my home, my place, my everything. But I will be back sooon.

Lite kort uppdatering.
Nu är det Höstlov! :D

Idag lämnade jag mitt älskade Skåne för att åka till x-holm. För att träffa släkten, så hittills har jag träffat mormor och morfar, kusinen, hennes hund och hennes snygga pojkvän, hehe. Hon är 24 och han fyller 30 om 1 vecka(oj, vad jag visste mycket, hehe.)

Nu sitter jag vid en dator som är väldigt seg och kollar på en film med familjen som går på 4:an´, den är rolig :)
Kommer hem på tisdag och sen fyller brorsan på onsdagen men sen är jag nästan fri.
Det kommer väl bli lite dåligt med uppdatering detta höstlovet men det får ni stå ut med.

Jag och min lillebrorsa i somras. Visst är han söööt, haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0