If I could fly, I would fly to you.

Idag är det måndag och jag har gjort mitt franska prov idag. Det gick inte så bra på hör och läs-förståelsen men man får väl ta det som det kommer. Det gick i alla fall lite bättre när vi skulle skriva glosor och meningar.
Efter det hade jag ont i huvudet och sen har jag bara varit allmänt trött hela dagen, vilket är jobbigt men jag överlever.

Nu har jag precis gjort matten och nu pallar jag inte mer. Ska ta en värktablett och sen ska jag läsa :)
I helgen ska jag plugga engelska och musik för det blir prov i det nästa vecka. Jag ska även skriva en labbrapport till nästa vecka, så det blir mycket att göra denna veckan, hehe.

Jag idag :)

Kommentarer
Postat av: gylteee

cutieeee! <3

hata skooola :(

men lov snart! då får vi se till så att vi sees när du kan =) <3

2010-10-04 @ 18:34:49
Postat av: Emma

Usch låter mycket <3 Tänk på Go carten på fredag, så blir din vecka lite bättre :)<3333

2010-10-04 @ 19:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0