Now that we both live

Det blir en kort sammanfattning innan jag hoppar i säng och läser ;)

Skola: Kemi prov, avklarat och det gick bra. Matte prov= VG, trodde jag skulle få G så är hur glad som helst! Grupperna till temaveckan är indelade och jag hamnade bara med tjejer så är jätteglad :))

Efter: Ett långt snack med Emma i telefon muntrar alltid upp en även om båda hostade och kraxade hela tiden, lute plugg(pallade verkligen inte), Kollade på Robin Hood the movie med pappa och Benjamin. Tyckte verkligen den var jättebra och jag grät av lycka när den slutade!

Now go out and live your life! :))
Jag vet dålig uppdatering och så kommer det nog se ut hela helgen så var förberedda :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0