Oktober 2010

Det är redan oktober. Det är läskigt. Vart försvann år 2010?
Det är ju bara 3månader kvar tills det är 2011. Då jag fyller 15, då jag börjar 9:an, då jag ska praoa, då jag har mitt sista grundskolesommarlov och mycket mer.
Så vart försvann 2010?

Lördag idag och jag ska slappa! Jag har inte bara slappat en lördag på hur länge som helst. Men nu blir det ändring på det ;)
Idag blir det film, plugg, skrivning och mer. Mest bara slapp ;)
Imorgon blir nämligen upp klockan halv nio för att halv tio vara i kyrkan för att det blir uppvisning :)

Nu ska jag njuta av filmen jag kollar på även om jag inte vet vad den heter, hehe.

Igår blev det agape och Joj med dessa små änglar ocg fler <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0