Oups, I did it again !

Jag har varit väldigt duktig denna helgen. Jag har inte varit inne på datorn på hela helgen, det är typ rekord för mig! Så nu blir det en kort sammanfattning av helgen som har varit fullspäckad.

Fredag:
Skola
10min hemma innan jag stack till stan för att träffa Frida och hennes kompis :)
Direkt till Joj och dansa i 1½ timme typ.
Direkt till agape.
Var hemma runt klockan 00.00.
Sova.

Lördag:
Upp kl. 9.00
Kl.10 var det träning inför uppvisning av Everything.
Till 12.30 då jag stukade min lilltå(fatta vad det gör ont även om det är en liten sak) sen åt vi tillsammans.
14.30 blev det Emma och fika.
Hemma 18.00 och då slappade jag bara utmattad efter att ha blivit slängd och slängt mig på folk.

Söndag:
Upp klockan 10.00
Kyrkan till 13.00
Direkt hem till Lindbloms, en nära familj till oss.
Hemma 19.00 och bara slappa efter att ha gått på min onda lilltå och all träningsvärk.

Det var min helg v.42

Kommentarer
Postat av: Sara

Vecka 42 var det väl? :P

2010-10-25 @ 20:23:22
URL: http://saara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0